C2005 GoldGeox Sneakers Goud 0gnaj J6206a oedxBWrC
C2005 GoldGeox Sneakers Goud 0gnaj J6206a oedxBWrC

Tevredenheid:

Tevredenheid is een effect, een uitkomst van de som: verwachting plus ervaring. De verwachting wordt geschept buiten jouw organisatie door de ervaring bij andere bedrijven en organisaties, de ervaring is 100% de eigen verantwoordelijkheid van een organisatie. DoReply helpt organisaties om te voldoen aan de verwachting die de norm zijn in de markt om zo een ervaring te genereren die past bij jouw organisatie.

Dit bereiken we door inzicht te creëren in de huidige tevredenheid, concrete aanbevelingen om te verbeteren én bouwen en ontwerpen we mee aan passende interacties.

Hiermee leveren we niet alleen de noodzakelijke inzichten maar helpen wij teams en organisaties bij het concreet inrichten van een effectieve werkwijze. Onze aanpak heeft zich bewezen in de markt en leidt tot een meetbare stijging van de tevredenheid. Geïnteresseerd? Neem contact55a Fatr 009 Foulard CuoioFantasy Cognac Enkellaarsjes lKTJF1c met ons op. We vertellen je er graag meer over.

Hoe we meten?

Het vaststellen van de mate van tevredenheid kent vele metrics; NPS, CES, KTV, Call-Reductie, %goed beantwoord, Customer journey succes, CX, UX feedback, likes etc. Het kiezen van de best passende indicatoren en de inrichting van het servicedashboard dat het beste past bij jouw organisatie is een lastige opgave. De verkeerde keuze kan leiden tot frustratie, extra kosten en tijdverlies. Op basis van 15 jaar internationale ervaring helpt DoReply organisaties om besturing mogelijk te maken door het bouwen van effectieve rapportages. Dagelijks inzicht maakt het mogelijk om continue te verbeteren en (bij) te sturen richting jouw doelstelling. Zo ben jij in staat om de beleving die je vanuit jouw merk nastreeft bestuurbaar in jouw kanalen door te voeren en tegelijkertijd deze kanalen te optimaliseren. Hierdoor haal niet alleen jij jouw doelstelling, maar kan jouw organisatie ook haar verantwoordelijkheid nemen en gebruikers beter helpen optimaal gebruik te maken van producten, diensten en processen.

Jouw benchmark:

Gebruik Self Service afgelopen 12 maanden 0 C2005 GoldGeox Sneakers Goud 0gnaj J6206a oedxBWrC

Online als 1e contact kanaal voor service 0

Online het antwoord gevonden op de vraag? 0

C2005 GoldGeox Sneakers Goud 0gnaj J6206a oedxBWrC

Ik wil niet bellen 0

Telefonisch contact als het online niet is geluktC2005 GoldGeox Sneakers Goud 0gnaj J6206a oedxBWrC 0

% dat 3 tot 5 servicekanalen heeft gebruikt voor 1 service vraag 0

Wat wij beloven

Inzicht in drivers, interactie en effect

Daadwerkelijke verbeteringen

C2005 GoldGeox Sneakers Goud 0gnaj J6206a oedxBWrC
C2005 GoldGeox Sneakers Goud 0gnaj J6206a oedxBWrC

Meetbaar in effect en besparing

Werkwijze gericht op het continu verbeteren

Tijd om in 2019 succes te boeken:

DoReply helpt organisaties met tevreden klanten

Enkele indicatoren toegelicht:

De indicatoren verschillen per organisatie maar bestaan gewoonlijk uit 3 thema’s:

  1. Driver (rede interactie) inzichtC2005 GoldGeox Sneakers Goud 0gnaj J6206a oedxBWrC
  2. Effectiviteit van de geboden interactie
  3. Effect van de interactie op de beleving van de gebruiker

Enkele voorbeelden van online service indicatoren:

C2005 GoldGeox Sneakers Goud 0gnaj J6206a oedxBWrC
C2005 GoldGeox Sneakers Goud 0gnaj J6206a oedxBWrC